تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

تعطیلی موقت دو ایستگاه متروی تهران

تعطیلی موقت دو ایستگاه متروی تهران شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۵ - 2026 April 14
کد خبر: ۳۰۵۷۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ فعالیت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

این اقدام با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط لازم برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر ایستگاه ورزشگاه تختی انجام می‌شود. بر این اساس، از تاریخ یادشده، ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ تعطیل بوده و خدمات مسافرگیری در این دو ایستگاه صورت نخواهد گرفت.

در مدت زمان اجرای این عملیات، به‌منظور رفاه حال شهروندان و تداوم خدمت‌رسانی، اتوبوس‌های رایگان در مجاورت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» مستقر شده‌اند تا جابه‌جایی مسافران به ایستگاه شهدای ۱۷ شهریور و بالعکس در مسیر رفت و برگشت انجام شود.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از صبر، همراهی و همکاری شهروندان ، تأکید می‌کند این اقدام در راستای توسعه شبکه حمل‌ونقل ریلی شهری، تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد./ ایسنا

کلمات کلیدی: مترو
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار