سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

طراحی یک ایستگاه تقاطعی جدید مترو در خط ۲ و ۳

ساخت یک ایستگاه تقاطعی جدید با کد G3 در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
کد خبر: ۴۳۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر،  علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تأکید بر اینکه باید خطوط مترو ایستگاه‌های تقاطعی داشته باشند، افزود: ایستگاه‌های تقاطعی برای مسافران شبکه مترو بسیار کارساز و ضروری است چرا که سبب جابجایی مسافران به سهولت در خطوط می‌شود.

 

او در ادامه بیان کرد: طرح اولیه ساخت خطوط ۲ و ۳، دارای یک ایستگاه تقاطعی در محل تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان امام خمینی (ره) در حوالی دانشگاه افسری امام علی (ع)، بوده است. همان سال‌ها به علت وجود یک‌سری مشکلات، این ایستگاه از طرح اولیه حذف شد.

 

به گفته امام؛ از نگاه مدیریت شهری فعلی، این ایستگاه باید ساخته شود تا دو خط مهم و مملوء از مسافر شبکه مترو، یک ایستگاه تقاطعی داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه شش گزینه مختلف طراحی شده تا درنهایت یک گزینه برای اجرای ایستگاه انتخاب شود، یادآور شد: اجرای این ایستگاه با تمام مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفته است.

 

او درباره مشکل اساسی اجرای این طرح، توضیح داد: یکی از مشکلات اساسی این ایستگاه، گرم بودن خط ۲ و ۳ است چرا که قطار داخل خطوط حرکت می‌کند و فعالیت را بسیار سخت‌تر می‌کند. اما اجرای این طرح جزو ضرورت‌های شهر است.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرا و تکمیل خواهد شد، گفت: اگر امسال ایستگاه G۳ آغاز به کار کند، حدود دو سال زمان برای تکمیل نیاز دارد.

کلمات کلیدی: مترو علی امام
ارسال نظر