پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

طراحی یک ایستگاه تقاطعی جدید مترو در خط ۲ و ۳

ساخت یک ایستگاه تقاطعی جدید با کد G3 در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
کد خبر: ۴۳۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر،  علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تأکید بر اینکه باید خطوط مترو ایستگاه‌های تقاطعی داشته باشند، افزود: ایستگاه‌های تقاطعی برای مسافران شبکه مترو بسیار کارساز و ضروری است چرا که سبب جابجایی مسافران به سهولت در خطوط می‌شود.

 

او در ادامه بیان کرد: طرح اولیه ساخت خطوط ۲ و ۳، دارای یک ایستگاه تقاطعی در محل تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان امام خمینی (ره) در حوالی دانشگاه افسری امام علی (ع)، بوده است. همان سال‌ها به علت وجود یک‌سری مشکلات، این ایستگاه از طرح اولیه حذف شد.

 

به گفته امام؛ از نگاه مدیریت شهری فعلی، این ایستگاه باید ساخته شود تا دو خط مهم و مملوء از مسافر شبکه مترو، یک ایستگاه تقاطعی داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه شش گزینه مختلف طراحی شده تا درنهایت یک گزینه برای اجرای ایستگاه انتخاب شود، یادآور شد: اجرای این ایستگاه با تمام مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفته است.

 

او درباره مشکل اساسی اجرای این طرح، توضیح داد: یکی از مشکلات اساسی این ایستگاه، گرم بودن خط ۲ و ۳ است چرا که قطار داخل خطوط حرکت می‌کند و فعالیت را بسیار سخت‌تر می‌کند. اما اجرای این طرح جزو ضرورت‌های شهر است.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرا و تکمیل خواهد شد، گفت: اگر امسال ایستگاه G۳ آغاز به کار کند، حدود دو سال زمان برای تکمیل نیاز دارد.

کلمات کلیدی: مترو علی امام
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار