سردارسلامی: برای رهایی از تحریم ها دست به دامن بانیان آن نخواهیم شد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سردارسلامی: برای رهایی از تحریم ها دست به دامن بانیان آن نخواهیم شد

فرمانده کل سپاه با اشاره به فشار حداکثری وضع شده از سوی دشمنان جهت به زانو درآوردن ملت ایران اظهار داشت: امروز ملت ایران آگاه هستند که تمامی مشکلات اقتصادی کشور حاصل تحریم‌ و تهدیدهای ظالمانه دشمنان است و هرگز برای رهایی از این مشکلات دست به دامن بانیان تحریم‌ها نخواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
کد خبر: ۳۰۶۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح پنجشنبه ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ فخاری فرمانده بسیج ناحیه ری، حسین توکلی کجانی، سرپرست فرمانداری شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان اداری و نظامی شهرستان و مردم محله برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش پروژه‌های عمرانی و خدماتی محله اسلامی گام که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد در مجتمع ۱۰۹۶ واحدی گلستان شهرری قرار دارد و به‌ منظور رفع بیکاری و فقر شهروندان منطقه در طبقه‌های زیرین و بالای مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرک گلستان مورد بهره برداری واقع شده است.

 

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی سپاه سیدالشهدا (ع) در شهرستان ری اظهار داشت: به گواه تاریخ هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی در معرض تهدید و تحریم دشمنان قرار نگرفته است، ملت بزرگ ایران در مایوس کردن دشمنان هنرمند هستند.

 

وی افزود: مردم شریف و انقلابی ایران شجاعانه، آگاهانه، با بصیرت مثال زدنی پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند تا قله های سرافرازی و عزت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران آگاه هستند که تمامی مشکلات اقتصادی کشور حاصل تحریم‌ و تهدیدهای ظالمانه دشمنان است و هرگز برای رهایی از این مشکلات دست به دامن بانیان تحریم‌ها نخواهند شد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از قدرت و عزت ملت ایران نامید شده‌اند و در حال عقب نشینی از مواضع خود هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان در حال عقب نشینی سعی می کنند انواع مشکلات از جمله فتنه و آشوب را برای ایران اسلامی ایجاد نمایند ولی باید بدانند ملت بزرگ ایران با بصریت کامل تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم آگاهی کامل دارند که دشمنان فقط به دنبال تسلیم کردن، عقب نگاه داشتن، فقر عمومی، نامنی ایران اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 

سلامی یادآور شد: فشارهای حداکثری دشمنان موجب ایستادگی، مستحکم‌تر شدن ایمان و اراده ملت ایران می شود و از همین رو باید آمریکایی‌ها و عوامل منطقه‌ایشان در سیاست‌های خودشان تجدید نظر کنند.

 

وی به ناآرمی‌ و اغتشاش های پس از گرانی بنزین در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مردم با حضور به موقع در صحنه جلوی هر گونه ناآرامی را در داخل کشور گرفتند ولی دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که در این قضایا دست داشتند باید بدانند سیلی محکمی از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند خورد.

 

سلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند اگر دست از ایجاد فتنه برندارند ملت بزرگ ایران نیز منافع آنان را در منطقه با خطر روبرو خواهند کرد.

 

۱۴ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امروز(پنجشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسین توکلی کجانی سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ری به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار