انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو در شهر ری در یک عملیات منسجم-راهبرد معاصر

انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو در شهر ری در یک عملیات منسجم

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر شهرستان ری و کشف ۱۵ پرونده سرقت خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۲۰۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری سارقان خودرو خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم یا متهمان با سوء استفاده از تاریکی هوا و محیط خودرو‌های پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو‌ها می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در پنجم مرداد ماه سال جاری هویت و مخفیگاه ۴ سارق را که دارای سوابق متعدد در امر سرقت بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیمی از مأموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده خاورشهر مراجعه و در یک عملیات منسجم، هر ۴ سارق را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه به همراه مواد مخدر کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله سابقه‌دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۱۵ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و استان تهران معترف شدند که تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه کردند و متهمان نیز پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده