خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم، این به صلاح کشور نیست + عکس
مسعود پزشکیان در توییتی گلایه آمیز و تند خطاب به صدا و سیما نوشت: مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست. به گزارش راهبرد معاصر، مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس و با لحنی تند و گلایهآمیز خطاب به صداوسیما نوشت: همکاران ما در دولت همواره مراقب بودهاند آرامش روانی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد و تاکید من بر حفظ وحدت و تحمل تفاوتهاست، اما وقتی صداوسیما و برخی فعالان رسانهای در شرایط جنگی لبه نقدهای غیرمنصفانه را به سمت دولت بگیرند، مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست.
