پول فروش سهام عدالت کی واریز می‌شود؟-راهبرد معاصر
آزادسازی سهام عدالت

پول فروش سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

زمان واریز پول سهام عدالت برای کسانی که پس از آزادسازی اقدام به فروش می کنند توسط ستاد آزاد سازی سهام عدالت مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 04
کد خبر: ۳۱۱۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ از 10 خرداد 99 ثبت نام بانک ها برای فروش سهام عدالت آغاز شد و از شنبه 17 خرداد نیز افراد به صورت مستقیم امکان فروش سهام عدالتشان را دارند. اما فروش سهام عدالت به صورت لحظه ای و انلاین اتفاق نمی افتد و این سوال پیش آمده که پول فروش سهام عدالت کی واریز می شود و چقدر طول می کشد مبلغ سهام عدالت به حساب دارندگان آن منتقل شود.

 

پول فروش سهام عدالت

 

زمان واریز مبلغ فروش سهام عدالت

به گفته ستاد آزادسازی سهام عدالت پول فروش سهام عدالت و درآمد حاصل از آن چه برای کسانی که از طریق بانک ها اقدام به فروش سهام عدالت کرده اند و چه کسانی که از طریق سایت سهام عدالت sahamedalat.ir یا کارگزاری ها اقدام کنند ظرف چند روز به حساب آنها واریز خواهد شد. هرچند چند روز به طور دقیق اعلام نشده و سقفی برایش معین نگردیده اما پیگیری های خبرنگار راهبرد معاصر حاکی از آن است که پول سهام عدالت حداکثر ده روز پس از فروش به حساب افراد منتقل می شود و با احتساب زمان فروش حداکثر دو هفته طول می کشد تا پول فروش سهام عدالت واریز شود.

 

سود سهام عدالت 99

 

روش های فروش سهام عدالت

روش اول فروش سهام عدالت از طریق بانک ها بود که روز 13 خرداد 99 پایان پذیرفت. این بازه چند روزه تحت فشار سخنرانی رئیس جمهور ایجاد شده بود که با راه اندازی سایت استعلام و فروش سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir رویه قبلی حذف شد و اعلام فروش از طریق سایت و یا کارگزاری ها اتفاق خواهد افتاد.

 

در آینده نیز با کاهش فشار فروش سهام داران سهام عدالت این سهام در سبد آنها قرار می گیرد و امکان معامله آنلان آن مهیا می شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان نساروندیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
باسلام آقا ما۳ماه پیش ازطریق گوشی موبایلمون ۱۰ملیون ازسهاممون فروختیم اما هنوز هیچ پولی به حساب مانیومده لطفا جان بچهاتون رسیدگی کنید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
من با سه فرزندم هنوز ثبت نام نکرده ایم برای سهام عدالت با ید چکار کنیم ممنون
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام خسته نباشی من نه ماه سهام عدالت فروختم فقط شیصت هزارتومن واریز کردپس بقیه روکی میریزی لازم دارم بخدا
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار