ابراهیم عزیزی: آمریکا دوباره وسط مذاکره به ایران حمله کرد
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت: به گزارش راهبردمعاصر؛ ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت:
بار دیگر آمریکا در میانه مذاکره به ایران حمله کرده است.
رئیس جمهور شکست خورده آمریکا بار دیگر ثابت کرد که هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتشبس ندارد.
قطعا این نقض نابخردانه آتشبس از سوی آمریکا، مانند همیشه موجب عقب نشینی و پشیمانیشان خواهد شد./مشرق