احتمال تعطیلی ادارات و مدارس تهران فردا شنبه ۳۰ آذر ۹۸-راهبرد معاصر

احتمال تعطیلی ادارات و مدارس تهران فردا شنبه ۳۰ آذر ۹۸

استاندار تهران در خصوص احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت که فردا مدارس یا ادارات تعطیل هستند یا خیر، همه این موارد در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به‌ آن پرداخته خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 20
کد خبر: ۳۱۳۶۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ انوشیروان محسنی بند پی در رابطه با برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار کرد: این جلسه امروز از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران وجود دارد یا خیر گفت: در جلسه امروز در رابطه با این مواد تصمیم‌گیری می‌شود اما به طور کل در خصوص تعطیلی ادارات باید وزارت بهداشت گزارشی را ارائه کند و در واقع تعطیلی ادارات منوط است به گزارش وزارت بهداشت.

 

استاندار تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت که فردا مدارس یا ادارات تعطیل هستند یا خیر و همه این موارد در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به‌ آن پرداخته خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
سلام. خسته. نباشید. میشه. فردا. مدارس. تعطیل. شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
فردا. مدارس. تعطیل. شود
ل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
آقا تعطیل کنید دو روز ادارات رو. کارمندها که سالم نیستند. از مریض ریوی تا آسمی تا قلبی تا سرطانی تا کلیوی همه آدم هستند میرن اداره. دو سه روز تعطیل کنید این بدبختها هم بشینن خونه. تو ادارات گوه خبری نیست. تو رو خدا ما رو هم تطبل کنید. من خودم سرطان داشتم. قلبم آنژیو شده. مغزم مشکل داره با این حال کارمندم. خدا رو خوش میاد برم اداره. دو سه روز تعطیل کنید بابا. تعطیل کنید
هانیه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
ادارات رو تعطیل کنید. من بچه ام تعطیل میشه خودم بیام اداره. اینقدر احمقن. ادارات رو تعطیل کنید. زن باردار میره اداره. تعطیل کنید.
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
ادارات را تعطیل کنید. با دو میلیون و 700 تومن حقوق در ادارات چیزی جز آزار و اذیت روحی و جسمی کارمند بدبخت عاید نمیشود. با دو روز تعطیل کردن ادارات اتفاقی نمیفته. تعطیل کنید این ادارات رو. چرا بخاطر اداره سلامتی ما مدام در خطره.
آ
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
باید تعطیل شه
عبدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
حداقل دو روز ادارات رو هم تعطیل کنید
تحلیل های برگزیده