جزئیات تعطیلی ادارات کشور فردا ۳ بهمن ۹۸-راهبرد معاصر

جزئیات تعطیلی ادارات کشور فردا ۳ بهمن ۹۸

جزئیات تعطیلی ادارات کشور فردا ۳ بهمن ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
کد خبر: ۳۴۲۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در کشور شاهد تعطیلی ادارات خواهیم بود و راهبرد معاصر اخبار لحظه‌ای جزئیات تعطیلی ادارات کشور فردا ۳ بهمن ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

ادارات زنجان فردا تعطیل است

با توجه به برودت هوا دستگاههای اجرایی زنجان فردا پنجشنبه تعطیل است. به علت برودت هوا و جهت کنترل مصرف انرژی، ادارات زنجان به جز دستگاههای خدمات رسان شهر زنجان، فردا (پنج شنبه) سوم بهمن ماه تعطیل است.

 

در اطلاعیه استانداری زنجان بر لزوم خاموش کردن سیستم های گرمایشی ادارات تاکید شده است.

 

آغاز به کار ادارات دولتی استان همدان فردا از ساعت ٩ صبح

به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر درون شهری و برون شهری، کلیه ادارات دولتی به استثنای ادارات امدادی، خدماتی و درمانی فردا پنج‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح آغاز به کار خواهند کرد.

 

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر بخش اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، فردا پنج شنبه سوم بهمن ماه تعطیل است.

 

طبق اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، به علت بارش برف کلیه کارگاه‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در روز پنج‌شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۳ در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و تمامی آزمون‌های کتبی هماهنگ، صنعت ساختمان و تفاهمنامه، لغو و به روز شنبه ۵ بهمن در همان ساعت موکول می‌شود.

 

احتمال تعطیلی ادارات لرستان به دلیل بارش برف

غلامرضا آقامیرزایی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه به دنبال اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، دستور آماده باش به دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی صادر شد، اظهار داشت: از دیروز و دیشب عملاً همه دستگاه‌ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

 

وی تصریح کرد: امروز هم بارش برف را داشتیم و با تلاش و کوشش همه در عرصه‌های مختلف و با اطلاع رسانی خوب اصحاب رسانه، خوشبختانه علی رغم اینکه در همه جاده‌های مواصلاتی بارش برف را داشتیم، اتفاق خاصی رخ نداد و جاده‌هایی که تا دو ساعت پیش مسدود شده بود باز شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: تردد در همه محورها صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

 

آقامیرزایی با اشاره به اینکه به احتمال خیلی زیاد با توجه به شرایط جوی استان و شرایط جاده‌های مواصلاتی و شهری به ویژه در نورآباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز، ادارات دولتی فردا پنجشنبه تعطیل باشند، گفت: در این رابطه در حال برنامه ریزی هستیم و با استاندار و معاون عمرانی استاندار نیز صحبت می‌کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه البته دستگاه‌های خدمات رسان و امداد و نجات تا روز یکشنبه در آماده باش کامل هستند، افزود: در صورت قطعیت تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی، موضوع به استحضار کارکنان دستگاه‌ها و مردم خواهد رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده