یگان‌های نیروی زمینی ارتش چابک، متحرک و خودکفا هستند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد
رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

یگان‌های نیروی زمینی ارتش چابک، متحرک و خودکفا هستند

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
کد خبر: ۳۵۳۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرتیپ شیرازی در بازدید از مرکز بهینه سازی شهید زرهرن گفت: امروز یگان های نیروی زمینی در انجام ماموریت ها و مسئولیت ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند.

 

سردار سرتیپ محمد شیرازی در بازدید از این مرکز با بیان این‌که توفیق حضور در جمع عزیزان مومن، متخصص و تلاشگر نیروی زمینی ارتش موجب مسرّت است، افزود: امروز شاهد بخشی از توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش بودیم که طی سال‌های گذشته شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.

 

سردار شیرازی اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن بودیم و همچنین جدیت و پشتکار برادران نیروی زمینی ارتش، نوید آینده‌ای سرشار از موفقیت و سربلندی را هم برای نزاجا و هم برای مجموعه نیروهای مسلح می‌دهد که در نهایت امکاناتی را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌کنند.

 

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: زمانی گفته می‌شد ایران می‌تواند مرکزی برای تامین نیازهای منطقه باشد و امروز بحمدلله این مهم در حال عملی شدن است، رویکرد امروز ما رویکرد مردمی در یک نظام الهی است و این به آن معنا است که توجه ویژه ما در بخش نظامی باید بر روی نیروی انسانی مومن و متخصص باشد و این توانایی اکنون وجود دارد و رویکرد اتخاذ شده ظرفیت به انجام رساندن این مسئولیت‌ها را دارد.

 

سردار شیرازی در رابطه با ظرفیت‌های فرامنطقه‌ای نیروهای مسلح کشور ابراز داشت: در این راه مساله مهم این است که نیاز منطقه را شناسایی و به تامین آن کمک کنیم و در داخل نیز قدردان این توان و تخصص باشیم و زمینه را برای پیشرفت فراهم کنیم.

 

وی افزود: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها خودکفا و سریع هستند و این بخشی از همان توان مذکور است که از سایر بخش‌های نیروهای مسلح نیز پشتیبانی می کند.

 

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش اصول مهمی مانند جوانگرایی، کارآمدی و تخصص گرایی وجود دارد که مجموعه این‌ها باعث پیشرفت نیروی زمینی ارتش شده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار