خبر خوش به فرهنگیان با اعطای تسهیلات کم‌بهره-راهبرد معاصر

خبر خوش به فرهنگیان با اعطای تسهیلات کم‌بهره

وزیرآموزش و پرورش گفت: تسهیلات احداث مسکن برای زوجین فرهنگی در تهران تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهر‌ها برای زوجین فرهنگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 11
کد خبر: ۳۸۰۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی‌نظیر تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی در خصوص اعطای تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

 

 وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان است، افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام‌های ثانویه حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

 

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی در کلان‌شهر تهران تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهر‌ها برای زوجین فرهنگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد خواهد بود.

 

وی ادامه داد: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم‌نامه، به صورت انفرادی در شهر تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۸۰ میلیون تومان و همچنین در سایر شهر‌ها ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ساله، است.

 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مرابحه تا سقف ۶۰ میلیون تومان، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط با بازپرداخت ۵ ساله (۶۰ ماهه) از دیگر مواردی است که در مفاد این تفاهم‌نامه، در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، به خوبی تبیین و تشریح شده است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران ۶۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

منبع: فرارو

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
United States
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
جناب آقای حاجی میرزایی 50%حقوق رادرست اجرانمایید ، رتبه بندی راکه 1سال در بوق کرنا گذاشتی تااجراکردی و یک شبه حذف کردی، وام کم بهره ارزونی خودت. بقول قدیمی ها سررامی شکونی گردو بهش می دهی.
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
تو را به خدا اینقدر خبر خوش پخش نکنید،مرديم از بس كه خبر خوش شنيديم.
یوسف
Netherlands
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
لطفا در تیتر اخبارتان توجه کنین اخ کجای اینا خبر خوشه با این پولها نمیشه یک خودردوی پراید خرید. واگه با هزار بدبختی وکاغذ بازی و...بگیری باید حداقل ۸۰میلیون بر گردانی. اگه خوب بود برا معلمان نمی دادن.تورا به هرکی دوست دارین هی خبر خوش نزنین.بااینا در حقیقت به جامعه فرهنگیان توهین میکنین
تحلیل های برگزیده