آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۳۱۱۱ مبتلای جدید به کرونا-راهبرد معاصر
آمار کرونا امروز ۱۲ فروردین ۹۹ / ۱۴۶۵۶ مبتلا بهبود یافتند

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۳۱۱۱ مبتلای جدید به کرونا

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۱۲ فروردین ۹۹ با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 31
کد خبر: ۳۹۲۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز سه شنبه ۱۲ فروردین ۹۹ را به اطلاع می‌رسانیم.

 

ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا دو ماه پیش از چین نشئت در بیشتر کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشور‌ها نیز روند تصاعدی داشته است و هزاران نفر را در جهان مبتلا کرده است.

 

 

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۳۱۱۱  مبتلای جدید به کرونا

 

 

آمار کرونا امروز ۱۲ فروردین ۹۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

 

 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۴۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید.

 

به گفته جهانپور ۳۷۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

وی افزود: مشارکت در طرح غربالگری کرونا در کشور از مرز ۶۵ میلیون نفر گذشت و توصیه وزارت بهداشت به مردم، مشارکت در خوداظهاری از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده