کرونا، ۵۱۰۱۷ نفر را به کام مرگ کشاند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کرونا، ۵۱۰۱۷ نفر را به کام مرگ کشاند

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به ۵۱ هزار و ۱۷ نفر و مجموع مبتلایان به این ویروس به ۸۹۰ هزار و ۵۲۵ نفر افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
کد خبر: ۴۱۲۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش حدود یکهزار نفر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۵۱ هزار و ۱۷ نفر رسید.

 

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۸۹۰ هزار و ۵۲۵ نفر افزایش یافته است و آنطور که آمار نشان می‌دهد، ایالت نیویورک همچنان با ۲۷۷ هزار و ۴۴۵ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۲۹۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometers» با اینحال، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا را ۵۲ هزار و ۱۸۵ مورد و مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را ۹۲۵ هزار و ۳۸ مورد گزارش کرده است.

 

طبق این گزارش، تا روز گذشته (جمعه)، دستکم دو میلیون ۸۳۰ هزرا و ۸۲ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و ۱۹۷ هزار و ۲۴۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در جهان را دارا است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار