مدرک تحصیلی یکی از منتخبان مجلس یازدهم تایید نشد-راهبرد معاصر
سردار سلامی: سپاه بایستی در هوش مصنوعی پیشگام باشد برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
کدخدایی:

مدرک تحصیلی یکی از منتخبان مجلس یازدهم تایید نشد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: وزارت علوم مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب تفرش در مجلس یازدهم را تایید نکرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 27
کد خبر: ۴۱۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: وزارت علوم مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب تفرش در مجلس یازدهم شورای اسلامی را تایید نکرد.

 

وی افزود:‌ مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید نشود، انتخابات آن حوزه ابطال می شود.

 

سخنگوی شورای نگهبان درباره موضوعات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب حوزه تفرش در مجلس یازدهم، گفت: آنچه که ما در پرونده از ایشان داشتیم و بررسی کردیم، گواهی تحصیلی بود که مشکلی در ابتدای امر نداشت و در بررسی صلاحیت هم، چون هیچ مسئله ای در این زمینه نبود، موضوع مورد تایید واقع شد.

 

وی افزود: اما اخیرا با توجه به موضوعات مطرح شده، موضوع را جویا شده و یک نامه ای از یک موسسه در یکی از استان ها دریافت کردیم که طی این نامه، اعلام شده که از این فرد با چنین مشخصاتی که مدعی شده که در مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در این موسسه تحصیل کرده، سوابقی وجود ندارد و وی در این موسسه تحصیل نکرده است.

 

*مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید نشود، انتخابات آن حوزه ابطال می شود

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: ما موضوع را از وزارت علوم به عنوان مرجع اعلام نظر در این باره جویا شدیم که وزارت علوم امروزطی نامه ای اعلام کرد که مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مقطع کارشناسی ارشد از آن موسسه، فاقد مجوز از شورای گسترش آموزش عالی است و مدرک ایشان را تایید نکرد.

 

کدخدایی ادامه داد: ما با خود فرد (سینا کمالخانی) تماس گرفتیم، ایشان مدعی هستند که مدرک من معتبر است و ما درخواست کردیم که اگر اسناد دیگری دارند، ارائه دهند و ما این هفته موضوع را در جلسه چهارشنبه شورای نگهبان مطرح کرده و تصمیم خواهیم گرفت.

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر شبهات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید شود، تکلیف چیست، تاکید کرد: اگر مدرک تحصیلی وی مورد تایید قرار نگیرد، ما انتخابات را در تفرش ابطال کرده و انتخابات میان دوره ای برگزار خواهیم کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار