بادنجان رکورددار گرانی خوراکی‌ها شد قیمت طلا، سکه و ارز امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ + جدول  قیمت طلا آبشده نقدی، امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ واکنش سازمان هواپیمایی کشوری به لغو پرواز تهران-پاریس: فرانسه دلیل روشنی اعلام نکرده است قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ مه‌گرفتگی پرواز‌های فرودگاه مشهد را متوقف کرد شمارش معکوس برای ساماندهی کارکنان/ نیرو‌های شرکتی تا ۲ هفته دیگر صبر کنند توانیر: صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد وکیل بابک زنجانی: کرسنت در تلاش است اموال موکلم در مالزی را ضبط کند متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد واریز شد + اطلاعیه صندوق بازنشستگی نتیجه برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد جزئیات کشف بزرگ‌ترین زمین‌خواری ایران به مساحت هزار هکتار عوارض سنگین وضع شده برای رانندگان ایرانی در ترکیه لغو شد مجمع تشخیص با پرداخت کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دولت موافقت کرد شرایط معافیت مالیاتی موسسات خیریه تغییر کرد + جزییات 

معرفی برترین خودروسازان جهان در سال 2018

گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی با فروش 10 میلیون و 760 هزار دستگاه ماشین، بزرگترین تولیدکننده خودروی سواری و وانت سبک در سال ۲۰۱۸ شد. پس از این گروه خودروسازی، فولکس‌واگن که شامل شرکت‌های آئودی، سئات، اشکودا، لامبورگینی،‌ بوگاتی و بنتلی است با فروش ده میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه سواری و وانت سبک، دوم شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
کد خبر: ۴۲۳۶

به گزارش راهبرد معاصر ، اگرچه فولکس‌واگن نتوانست ائتلاف ژاپنی-فرانسوی را در تولید سواری پشت سر بگذارد، اما مجموع فروش سواری و کامیون‌های سنگین این گروه در سال گذشته نه‌دهم درصد افزایش داشت و با ثبت رکوردی تازه به ده میلیون و ۸۳۰ هزار دستگاه رسید.


پس از این دو، گروه خودروسازی تویوتا که شامل شرکت‌های تویوتا، لکسوس، دایهاتسو و کامیون‌سازی هینو است در رتبه سوم قرار گرفت. فروش این گروه در سال ۲۰۱۸ ده میلیون و ۵۹۰ هزار دستگاه بود که ده میلیون و ۳۹۰ هزار دستگاه آن خودروی سواری و وانت سبک بود.

در حالی که سه خودروساز اول جهان بیش از ده میلیون دستگاه فروش داشتند، جنرال موتورز که زمانی بزرگ‌ترین خودروساز جهان بود با کاهشی یک میلیونی در فروش و با فاصله زیاد در رده چهارم قرار گرفت.

جنرال موتورز در دو سال گذشته فعالیت جهانی خود را کاهش داده و کارخانه‌های زیان‌ده خود در اروپا،‌ روسیه و آفریقا را تعطیل کرده یا فروخته است. همین باعث شد تا فروش شرکت از حدود ده میلیون دستگاه در سال در سال ۲۰۱۶ به زیر ۹ میلیون برسد.

این شرکت که شامل کارخانه‌های شورلت، بیوک، جی‌ام‌سی و کادیلاک است، هنوز آمار فروش خود در سال ۲۰۱۸ را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود این عدد حدود هشت میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه باشد.

بعد از این کارخانه آمریکایی، گروه خودروسازی هیوندای-کیا با هفت میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه در رده پنجم قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار