بهاره رهنما دوباره حاشیه ساز شد ! + عکس-راهبرد معاصر

بهاره رهنما دوباره حاشیه ساز شد ! + عکس

چند هفته ای است که به دلایلی مختلف به سازندگان و بازیگران فیلم بچه مهندس، این انتقاد وارد شده که آن ها مبلغ کودک همسری هستند، که هر کدام از،عوامل و بازیگران این سریال به نوعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 06
کد خبر: ۴۲۵۶

به گزارش راهبرد معاصر ، به نظر من ازدواج کودکان خصوصا دختر بچه ها میتواند از مضامین مهم کودک ازاری باشد ،بارها هم در این باره گفته و نوشته ام!

از متن فیلمنامه:شما بچه اید تا ده پونزده سال دیگه باید بفکر درس و زندگیتون باشید

سریال رو که ندیدید لااقل سکانس هاش رو ببینید تا به میزان بی انصافی برخی پی ببرید!

 

بهاره رهنما دوباره حاشیه ساز شد ! + عکس

 

ادمی که صداقت داره خدا همیشه دستش رو میگیره !هر موقع داستانی به دروغ و با نیرنگ برام ساختند خود خدا همه چیز را روشن و شفاف کرد،از چیزی جز خدا نمیترسم و بعنوان فعال حقوق زنان و دختران در ایران (تقدیر شده بخاطر تلاش در راستای ارمان پنجم از یونیسف)و کسی که سه سال سفیر انجمن دفاع از حقوق کودکان بوده و لااقل مشاور حقوقی و فعال در نجات چندین پرونده مریوط به نوجوانان محکوم به اعدام ،خوشبختانه مسیر و راه مشخصی برای حرکت و مسئولیت اجتماعی خود داشته و دارم!

خداوند مکر مکر کنندگان را بخودشان باز میگرداند

پی نوشت: مردم خوب ایران لطفا اطلاع رسانی کنید

پی نوشت دو: اینهمه در مورد مضرات و اسیب های چند همسری و ورود نکردن به زندگی مردان متاهل نوشتم و کمپین تشکیل دادم باز سایت های زرد چندی پیش نوشتند: بهاره رهنما موافق چند همسری است! پس من اموخته ام که داور همه اعمال و افکار ما خداست نه عده ای فراموشکار که همه چیز را به زعم خود برداشت میکنند و مصادره به مطلوب میکنند!

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده