ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بازگشایی مدارس استان تهران با محوریت شورای مدرسه است

بازگشایی مدارس استان تهران با محوریت شورای مدرسه است مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تمهیدات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: فعالیت مدارس با محوریت شورای مدرسه و اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 13
کد خبر: ۴۲۸۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، محمد صیدلو با اشاره به بازگشایی مدارس در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه اظها ر داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ با محوریت شورای مدرسه فعالیت خود را به مدت یک ماه آغاز می‌کنند.

 

صیدلو با تاکید به برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل دسترسی به فضای مجازی و برنامه‌های تلویزیونی ندارند، به اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس موظفند با برنامه مشخص با محوریت معلم کلاس، نسبت به جبران عقب ماندگی درسی این دسته از دانش‌آموزان اقدام کنند.

 

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی دانش‌آموزان و معلمان، از ضدعفونی و گندزدایی مدارس تا روز ۲۶ اردیبهشت خبر داد و گفت: تداوم حضور دانش‌آموزان منوط به بررسی توسط شورای مدرسه و تنظیم برنامه تداوم یادگیری و رفع اشکال دانش آموزان می‌باشد.

 

صیدلو در ادامه اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی تکلیف برگزاری سنجش پایه‌های مختلف تعیین شده است که شورای مدارس موظف هستند بر اساس آن تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به شروع امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا ۱۰ خرداد ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار