معاون ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

معاون ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید

نهاد مبارزه با تروریسم عراق با صدور بیانیه ای از هلاکت معاون ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 26
کد خبر: ۴۳۸۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، نهاد مبارزه با تروریسم عراق با صدور بیانیه ای از هلاکت «معتز نومان عبدنایف نجم الجبوری»، معاون ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خبر داد.

 

در این بیانیه خطاب به عراقیها آمده است: قهرمانان شما در نهاد مبارزه با تروریسم به تعقیب باقیمانده داعشی ها هر کجا که باشند ادامه می دهند و آنها را یکی پس از دیگری به درک واصل می کنند و این پس از به کار بستن اطلاعاتی دقیق و بکارگیری فناوری جدیدی است که اطلاعات نهاد مبارزه با تروریسم را متمایز می کند.

 

نهاد مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد: پس از دریافت اطلاعاتی که این نهاد ارائه داد و منجر به کشته شدن ابوبکر البغدادی شد و نیز بازداشت عبدالناصر قرداش از تروریستهای داعشی؛ به اطلاع ملت عراق می رسانیم که «معتز نومان عبدنایف نجم الجبوری» ملقب به حاجی تیسیر که معاون سرکرده داعش درامور آنچه ولایات داعش خوانده می شد و نیز مسئول برنامه ریزی وهماهنگی عملیات تروریستی خارجی تکفیری ها محسوب می شد، به هلاکت رسید.

 

در این بیانیه آمده است: این پس از رصد تحرکات این تروریست خطرناک در داخل و خارج عراق میسر شد. الجبوری در حمله هوایی در منطقه دیرالزور سوریه و بر اساس اطلاعات دقیق نهاد مبارزه با تروریسم عراق به هلاکت رسید. وی بیش از چند پاسپورت داشت و از تلفن از بیم رد یابی استفاده نمی کرد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار