تکمیل کابینه الکاظمی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تکمیل کابینه الکاظمی

نمایندگان پارلمان عراق امروز تکلیف وزیران باقیمانده کابینه الکاظمی را مشخص کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
کد خبر: ۴۴۷۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، اداره اطلاع رسانی پارلمان عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با رای نمایندگان پارلمان عراق احسان عبدالجبار اسماعیل وزیر نفت و فواد محمد حسین بکی وزیر خارجه عراق شد.

 

در این بیانیه آمده است: همچنین نمایندگان پارلمان به ایفان فائق یعقوب جابرو به عنوان وزیر مهاجرت و محمد کریم جاسم به عنوان وزیر کشاورزی رای دادند.

 

اداره اطلاع رسانی مجلس عراق همچنین اعلام کرد: علاء احمد حسن عبید به عنوان وزیر بازرگانی، سالار عبدالستار محمد حسین وزیر دادگستری و حسن ناظم عبدحمادی وزیر فرهنگ و گردشگری از نمایندگان پارلمان رای گرفتند.

 

الکاظمی پس از اینکه پارلمان عراق به این وزیران رای اعتماد داد، در توییتی از مجلس به خاطر رای اعتماد به کابینه اش تشکر کرد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده