ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بستری شدن ۲۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در تهران

بستری شدن ۲۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، میزان بستری شدگان مبتلا به این بیماری در شبانه روز گذشته را ۲۰۹ نفر اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
کد خبر: ۴۴۷۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ مورد جدید در بخش‌های عادی و ۶۷ مورد جدید نیز در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کووید ۱۹ بستری شدند.

 


وی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های و مراکز درمانی، افزود: در طی شبانه روز گذشته ۱۲ درصد مجموع مراجعان به حوزه‌های بهداشتی و درمانی نیازمند به بستری در مراکز درمانی داشتند که نسبت به روز گذشته رشد داشته است.

 


به گفته زالی، زمینه الگوی مراجعان نیاز به بازنگری دارد و این افزایش آماری باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا می‌تواند نشان دهنده تغییر الگوی مراجعان به بیمارستان‌ها و یا تغییر معیار‌های بستری در تهران باشد.

 


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، همچنین به مثبت شدن آزمایشات PCR در ۳۹ درصد افراد بستری در بخش‌های درمانی در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد که این آمار نیز رشد نسبتاً ملایمی را نسبت به روز‌های قبل نشان می‌دهد.

 


زالی، با توجه به استمرار بازگشایی‌ها در استان تهران به شهروند اکیداً توصیه کرد بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اصرار ورزیده و همچنان ملاحظات بهداشتی و حفاظتی را به صورت جدی مدنظر قرار دهند.

 


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش تراکم و تردد‌های درون شهری، تغییر چگالی جمعیتی و تغییرات ایجاد شده در الگوی بستری در شهر تهران همچنان نیازمند به رعایت ملاحظات بهداشتی عمیق‌تر و جدی‌تر توسط شهروندان تهرانی هستیم./ مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار