آخرین وضعیت و آمار مبتلایان کرونا تا ۲۰ خرداد+آمار خوزستان-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت و آمار مبتلایان کرونا تا ۲۰ خرداد+آمار خوزستان

سخنگوی جدید وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار مبتلایان کرونا تا ۲۰ خرداد را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 09
کد خبر: ۴۵۲۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۹ سخنگوی جدید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت و آمار مبتلایان کرونا را تشریح کرد و از تشخیص قطعی ۲ هزار و ۹۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور از دیروز دوشنبه تا امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه خبر داد.  

 

به گفته این مقام مسئول، از این تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۹۰۱ مورد بستری شده اند.  

 

سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه درباره جمع کل بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در کشور را ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر اعلام و اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه آخرین آمار بهبود یافتگان و جان باختگان را نیز اعلام کرد و گفت:مجموع بهبود یافته‌گان از کرونا در کشور به بیش از ۱۳۸ هزار نفر رسیده و از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است.

 

او بیان کرد: ۲۶۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

 

علی احسان پور امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان را اعلام کرد و اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، از دیروز تا امروز(۱۹ لغایت ۲۰ خرداد) تعداد ۶۰۷ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد. با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۲۱ هزار و ۲۸۱ مورد افزایش یافت. شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۷۱۸ مورد افزایش یافته است.

 

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۹ هزار و ۹۱۴ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۶۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۲۰۶۷۴ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۹۳۲۲ نفر، بستری شدگان ۶۵۱ بیمار و فوت شدگان ۷۰۱ مورد اعلام شده بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده