دوستی میان ایران و ایتالیا برآمده از پیوندهای سنتی پارلمانی است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

دوستی میان ایران و ایتالیا برآمده از پیوندهای سنتی پارلمانی است

رئیس مجلس ایتالیا با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس تبریک گفت و تاکید کرد: دوستی میان ایران و ایتالیا برآمده از پیوندهای سنتی پارلمانی است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ «روبرتو فیکو» در پیام تبریک خود خطاب به «محمد باقر قالیباف» آورده است: مایل هستم تا به نام مجلس نمایندگان و شخص خود بهترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب جنابعالی به سمت ریاست مجلس، حضورتان ابراز دارم.

در بخشی از این پیام آمده است: دو کشور متبوع ما در حال مواجهه با عواقب ناشی از همه گیری کووید-۱۹ می‌باشند. بازگشایی اخیر مجلس و انتخاب جنابعالی یکی از نشانه‌های بس قوی مبتنی بر اراده کشور متبوع جنابعالی دال برای گذر از بحران و بازگشت به شرایط عادی می باشد.

رئیس مجلس ایتالیا در ادامه پیام خود دوستی موجود میان ایران و ایتالیا را برآمده از پیوندهای سنتی که در سطح پارلمانی نمود داشته دانست و تصریح کرد: اطمینان دارم که در جریان دوره ریاست جنابعالی گفتمان و همکاری میان پارلمان‌های ما می‌تواند با بهره جستن از موقعیت‌های ارزشمند و دیدار و گفت وگو پیرامون مسائل مورد علاقه مشترک توسعه یابد./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار