اعلام شیوه تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی-راهبرد معاصر

اعلام شیوه تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی

با تأیید ستاد مدیریت بیماری کرونا در هر استان، روال تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی و نیز ارزشیابی دانش‌آموزان مشمول موارد فوق‌الذکر همانند سنوات گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس بخشنامه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش، به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، تشکیل کلاس‌های جبرانی در دوره اول متوسطه و نحوه ارزشیابی مشمولان آن، در صورت تأیید ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، روال تشکیل کلاس‌های جبرانی تابستانی و نیز ارزشیابی دانش‌آموزان مشمول موارد فوق‌الذکر همانند سنوات گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود. در غیر این صورت آموزش و ارزشیابی این گروه دانش آموزان به شرح زیر است:

 

آموزش و ارزشیابی دانش آموزان پایه هفتم و هشتم با مسؤولیت معلمان و مدیران مدارس به شیوه غیرحضوری خواهد بود؛ آموزش دانش‌آموزان پایه نهم به شیوه غیرحضوری و ارزشیابی آنها برابر با بند ۲۱دستورالعمل شماره ۱۶۰ . ۱۳۹ مورخ 23 اردیبهشت 96 است.

 

میزان دریافت وجه در قبال تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی مذکور به شیوه حضوری یا غیرحضوری مجازی پس از هماهنگی با شورای آموزش‌ و پرورش استان تعیین شود.

 

نحوه شرکت متقاضیان جهش تحصیلی موضوع ماده ۲۹ و بند «۵» ماده ۳۳آیین‌نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی شهریور به شیوه حضوری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار