چهار شرور مسلح در جریان رزمایش پاک‌سازی کویر بردسکن به هلاکت رسیدند قاچاقچیان بین المللی به ۵ سال حبس و ۶ هزار میلیارد جزای نقدی محکوم شدند دیدار محسنی‌اژه‌ای با مقام عالی قضایی پاکستان هانی کرده با اصابت ۲ گلوله پلیس بازداشت شد پیش‌بینی افزایش گردوخاک از دوشنبه در تهران اسامی برخی محصولات خوراکی غیرمجاز اعلام شد اعلام جرم دادستانی تهران علیه مدیران دو رسانه دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان

ابلاغ نحوه اجرای سنجش جهش تحصیلی سال ۹۹

سازمان آموزش و پرورش استثنایی دستورالعمل نحوه اجرای سنجش جهش تحصیلی سال ۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس این دستور العمل، ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، پس از صدور کارنامه نهایی شروع و تا بیست و دوم مرداد به اتمام خواهد رسید و تاریخ فوق غیرقابل تمدید است. دانش‌آموزان ابتدایی متقاضی جهش تحصیلی باید با مراجعه به مدیر مدرسه مراحل ثبت نام و نوبت‌گیری جهت سنجش را انجام دهند.

 

مدیران مدارس ابتدایی باید از طریق سامانه «سناد»، نسبت به ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی دانش آموز متقاضی و تکمیل کاربرگ های مربوطه در سامانه سناد پیش ثبت نام کنند سپس از طریق سامانه سنجش نسبت به نوبت‌گیری و ارجاع به پایگاه تخصصی اقدام کنند.

 

مدارک لازم جهت ارزیابی اصل شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار و ممهور به مهر مدرسه است و ارزیابی هوشی متقاضیان جهش تحصیلی توسط ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها انجام خواهد شد.

 

بر اساس این دستورالعمل ارزیابی دانش‌آموزان متقاضی جهش از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم و جهش برای بار دوم، در استان‌ها انجام خواهد شد با این شرط که جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم، مشروط به اخذ رای کمیسیون استان و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد است.

 

در بخشی دیگر از این دستور العمل آمده است: پرونده متقاضیان جهش چند پایه و خارج از آیین نامه، می‌بایستی از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و اعلام نظر شود تا فرایند نوبت گیری و ارزیابی این گروه از طریق سامانه سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام پذیرد.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار