لاوروف: تلاش های آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران راه به جایی نمی‌برد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

لاوروف: تلاش های آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران راه به جایی نمی‌برد

آمریکا مانع از اجرای برجام می شود و ما چین و دیگر کشورها را به همکاری با ایران دعوت می کنیم. آمریکا با خروج از توافقنامه هسته ای، دیگر هیچ حقی در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  آمریکا مانع از اجرای برجام می شود و ما چین و دیگر کشورها را به همکاری با ایران دعوت می کنیم. آمریکا با خروج از توافقنامه هسته ای، دیگر هیچ حقی در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک ندارد.

 

تلاش های واشنگتن برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران، بر اساس قوانین بین المللی، راه به جایی نخواهد برد. روسیه تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران را قانونی نمی داند و همه تلاش خود را برای جلوگیری از آن صورت خواهد داد.

 

در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران در رسانه‌ها، چند بار تکرار شده است و این موضوع قابل قبول نیست./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده