باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماند

در اولین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم، محمّدرضا باهنر در سمت دبیرکلی این تشکل اصول‌گرا ابقاء شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
کد خبر: ۴۹۲۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عصر روز یکشنبه (۱۵ تیرماه) اولین نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم تشکیل شد.

 

دستور کار اولین جلسه، انتخاب دبیرکل بود که پس از بحث و بررسی، اعضای شورای مرکزی این تشکل محمدرضا باهنر را به عنوان دبیرکل این حزب در دوره جدید ابقا کردند. 

 

پس از انتخاب دبیرکل، باهنر در سخنان کوتاهی انتظارات از شورای مرکزی را در دو سال آینده برشمرد. وی با تاکید بر فعالتر سازی شعب استانی جام بر توسعه کمی این تشکل در دوسال آینده، انتظار مهم دیگر را تقویت کمیته های فنی جام دانست. باهنر اظهار داشت: کمیته های فنی در حوزه های مختلف می تواند علاوه بر جذب نیروهای صاحب نظر ، خود نیز در حوزه اداره بهتر کشور به قوای مختلف علی الخصوص دولت پیشنهادات اجرایی ارائه نمایند. 

 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تلاش همه احزاب و فعالان سیاسی را برای کمک به اداره بهتر کشور در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبات ملت شریف ایران خواستار شد. 

 

شایان ذکر است مسئولین واحدهای اجرایی جام تا هفته آتی توسط دبیرکل به شورای مرکزی معرفی و هیئت اجرایی این تشکل تشکیل خواهد شد. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده