جزئیات حضور وزیر کشور در کمیسیون شوراهای مجلس-راهبرد معاصر
سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم قالیباف: سیاستمداران نباید در کار تخصصی هنرمندان دخالت کنند

جزئیات حضور وزیر کشور در کمیسیون شوراهای مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیر کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون درباره مسائل مربوط به امنیت داخلی کشور و گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
کد خبر: ۴۹۵۴۴

به گزارش راهبرد معاصر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 17 تیر) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور یافت. 

در همین زمینه، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت:  رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه معاونان اجتماعی و امنیتی در این جلسه حاضر شدند و گزارشی درباره مسائل مربوط به امنیت داخلی و آسیب های اجتماعی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: قرار بر این شد که وزارت کشور تعامل لازم را با کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در راستای پیگیری مأموریت‌های خود به ویژه در مباحث امنیت داخلی و مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: همچنین قرار بر این شد که وزارت کشور در زمینه اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تعامل لازم را با کمیسیون داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز هم 2 کمیته تشکیل شد تا از روز شنبه مباحث اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را به صورت جداگانه بررسی کند. 

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده