گزافه گویی های ناتمام سعودی ها علیه ایران-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گزافه گویی های ناتمام سعودی ها علیه ایران

یک فعال و نویسنده سعودی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن دعوت به تقویت روابط ریاض با تل‌آویو، ایران را دشمن کشور خود خواند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
کد خبر: ۴۹۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سعاد الشمری» نویسنده و فعال زن سعودی نیز به صف کسانی که خواستار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، پیوست.

 

الشمری در گفت‌وگویی با شبکه صهیونیستی «کان‌نیوز» و در اظهاراتی جهت خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها مدعی شد: «اسرائیل دشمن [ما] نیست بلکه ایران دشمن است».

 

بر اساس این گزارش، وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که همکاری اقتصادی و فرهنگی و تجاری میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.

 

الشمری، صهیونیست‌ها را «مردمی خوب» ادعا کرده و  خواستار تداوم حوادثی مانند انفجار هفته گذشته در تأسیسات نطنز شد: «اگر مردم خوبی مثل شما در پشت پرده این انفجارها هستید پس آن را متوقف نکنید (به آن ادامه دهید)».

 

این اولین باری نیست که الشمری دعوت به عادی‌سازی روابط می‌کند، وی سال گذشته نیز در گفت‌وگویی مدعی شد، سفر به «اسرائیل» از آرزوهای سعودی‌ها و مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

 

بر اساس این گزارش، الشمری به تأیید مطلق «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی، تبیلغ عادی‌سازی روابط، ترویج شرب خمر و مصرف مواد مخدر و امثال آن معروف است./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده