به گزارش راهبرد معاصر، محسن ناقدی برادران قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در حوزه فروش و بازاریابی در خصوص عملکرد این گروه صنعتی در حوزه فروش و بازاریابی، گفت: رفع ارزش افزوده برای مشتریان اولویت کار ماست، هدف ما رضایت مشتری است. اما در حال حاضر شرایط پیچیده و سختی داریم و در نهایت قرار است کارهای بزرگی انجام شود.
ناقدی بیان کرد: در حوزه پدافند غیر عامل همگی در یک طرف قرار گرفته ایم تا بتوانیم آرامش را در جامعه حفظ کنیم. ایجاد همدلی و وحدت بنیان کار ماست و برای اینکه به این هدف برسیم نیاز به کار تیمی داریم.
قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش تشریح کرد: از این به بعد اصحاب رسانه و گروه صنعتی ایران خودرو در یک تیم قرار دارند و قرار است اصحاب رسانه گوشهای ما شوند تا به کمک هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
این مقام مسئول گفت: ما به دنبال ارتباط مؤثر هستیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
ناقدی افزود: از آبان سال گذشته هیچ فروش معوقی نداشتیه ام و همه فروشهای فوری را قبل از زمان تعهد داده شده، تحویل داده ایم. در حوزه فروش فوق العاده در مجموع از ۱۵ هزار دستگاه خودرو، حدود ٩ هزار دستگاه آن تحویل داده شده است و البته امیدواریم قبل از پایان ماه به اعداد قابل توجهی برسیم.
قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش بیان کرد: به دنبال این هستیم که تعاملات سازندهای را با دستگاههای مختلف مانند وزارتخانه، سازمان حمایت و شورای رقابت داشته باشیم که در حال حاضر بسیاری از کارها با سرعت بالایی انجام میشود.
او افزود: به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان ایران خودرو هستیم و مقدمات انجام کار فراهم شده است، این باشگاه به مشتریان کمک میکند که خدمات متفاوتی را دریافت کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران