قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 25 تیر 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 25 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 25 تیر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 15
کد خبر: ۵۰۷۱۶

به گزارش راهبرد معاصر  قیمت طلا در بازار امروز همانند روز گذشته صعودی بود. قیمت طلا  با افزایش 1.91 درصدی نسبت به روز گذشته  به یک میلیون و 14 هزار و 900 تومان رسید. در این میان اما برخلاف طلا سکه شیب نزولی داشت و قیمت هر سکه بهار آزادی در بازار امروز با کاهش 0.09 درصدی به 10 میلیون و 850 هزار تومان رسید. اما قیمت دلار هم امروز کاهشی بود و البته نوسان زیادی را هم تجربه کرد. بر این اساس قیمت دلار با کاهش 0.02 درصدی  به 22 هزار و 750 تومان رسید.

 

قیمت طلا قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۰۱ (یک هزار و هشتصد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۵ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۱,۸۰۷ (یک هزار و هشتصد و هفت ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۱۴,۹۰۰ (یک میلیون و چهارده هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۱ درصدی داشته است.

قیمت سکه

قیمت دلار امروز

امروز قیمت دلار شاهد کاهش ۰.۰۲ درصدی بوده است، دلار که روز قبل تا ۲۲,۷۵۲ (بیست و دو هزار و هفتصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۵ جولای ۲۰۲۰ - به ۲۲,۷۴۶ (بیست و دو هزار و هفتصد و چهل و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۲۵,۰۵۲ (بیست و پنج هزار و پنجاه و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

قیمت ارز

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۵۳ درصدی، از ۲۹,۶۱۱ (بیست و نه هزار و ششصد و یازده ) تومان به ۲۹,۷۷۰ (بیست و نه هزار و هفتصد و هفتاد) تومان رسید.

 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۱۰,۸۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

چهار شنبه 25 تیر

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۱۰,۷۹۳,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و نود و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار