نوبخت، تقاضای قانونی نمایندگان را با شکایت پاسخ داد!/تکلیف 17 هزار میلیارد تومان درآمد گمشده نفتی در ابهام-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

نوبخت، تقاضای قانونی نمایندگان را با شکایت پاسخ داد!/تکلیف 17 هزار میلیارد تومان درآمد گمشده نفتی در ابهام

احمد علیرضا بیگی اعلام کرد که رئیس سازمان برنامه و بودجه از امضاکنندگان نامه به رئیس‌جمهور درباره پول‌های گم شده نفتی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 18
کد خبر: ۵۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر ، احمد علیرضا بیگی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، از شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: چندی قبل تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم تعیین تکلیف ۱۶ هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار از درآمدهای نفتی انتقاد کردند.

 

وی افزود: این مبالغ باید از محل فروش نفت و گاز به صندوق توسعه ملی واریز می شد اما تا امروز تکلیف آن مشخص نیست لذا از رئیس جمهور خواستیم حسب تکلیفی که ملت ایران بر دوش وی گذاشته اند، تکلیف این منابع را مشخص کنند. انتظار این بود که در قانون بودجه سال ۹۷ و یا ۹۸ تکلیف این مبالغ مشخص می شد.البته دیوان محاسبات دراین زمینه از آقای نوبخت، تحقیق کرده است و گویا پرونده ایشان به قوه قضائیه ارسال شده است.

 

بیگی در پایان اعلام کرد که آقای نوبخت در واکنش به این نامه به جای پاسخگویی از نمایندگان امضاء کننده این نامه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده