جزئیات تهدید ایرباس مسافری ایران توسط جنگنده‌های آمریکایی-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

جزئیات تهدید ایرباس مسافری ایران توسط جنگنده‌های آمریکایی

هواپیمای ایرباس ۳۱۰ شرکت هواپیمایی ماهان که پس از تهدید جنگنده‌های آمریکایی، مجددا از بیروت پرواز کرده بود ساعت ۲:۴۵ بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 24
کد خبر: ۵۱۹۳۷
به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعات پایانی روز گذشته ایرباس ۳۱۰ ماهان در مسیر تهران- بیروت در آسمان دمشق با تهدید ۲ فروند جنگنده آمریکایی مواجه شد.
 
 
جنگنده‌های آمریکایی F-۱۵ se ابتدا از بالا و زیر هواپیمای مسافری ماهان به این هواپیما نزدیک می‌شوند مکالماتی بین خلبان ایرباس مسافری و جنگنده انجام می‌شود. با تغییر زاویه جنگنده، خلبان بلافاصله کاهش ارتفاع می‌دهد.
 
 
از آن منظر که هواپیما در آن لحظه در تثبیت ارتفاع بوده است برخی مسافران کمربند ایمنی صندلی خود رو باز کرده بودند که کاهش سریع ارتفاع موجب می‌شود از ناحیه سر به دلیل برخورد با جدار کناری یا سقف دچار صدمه شوند.
 
 
خلبان این پرواز پس از تهدید این جنگنده‌های آمریکایی با کاهش ارتفاع به سمت فرودگاه بیروت حرکت می‌کند و به سلامت در فرودگاه بیروت هواپیما به زمین می‌نشیند.
 
 
چند تن از مسافران مصدوم این پرواز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و حال بقیه مسافران خوب بوده است.
 
 
این هواپیما پس از تخلیه مسافران خود در فرودگاه بیروت سوخت گیری و به سمت ایران حرکت کرد.
 
 
ایرباس ۳۱۰ ماهان در ساعت ۲:۴۵ امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.
منبع:  فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده