درخواست دادستان کل کشور از رئیس جمهور-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

درخواست دادستان کل کشور از رئیس جمهور

دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرد ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا را که مورد تصویب ستاد ملی کرونا نمی‌باشد را رفع نماید.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 23
کد خبر: ۵۶۰۱۶

به گزارش راهبرد معاصر تنها چند روز مانده به آغاز ماه محرم و مراسم عزاداری به یکباره خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که حکایت از ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و تکایا و به طور کلی مکان های سرپوشیده داشت.

 

این خبر برای عزاداران و هیأت های مذهبی شوک بزرگی قلمداد می شد زیرا پیش از این گفته شده بود در تکایا و مساجد با ارتفاع بالای سقف برگزاری چنین مراسمی ایرادی ندارد.

 

حالا تنها با گذشت 3 روز از آغاز ماه محرم الحرام حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرده است از آنجا که ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و جزو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیست این ممنوعیت رفع گردد.

 

دادستان کل کشور گفته است با عنایت به اینکه ممنوعیت برگزاری مراسم در مساجد و تکایا و محیط های بسته جزو مصوبات ستاد ملی کرونا نبوده و به صورت ناگهانی توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و انتقادات فراوانی را به همراه داشته است؛ لذا مقرر فرمائید برگزاری مراسم در مساجد و تکایا با رعایت همان دستورالعمل های بهداشتی مصوب مجاز اعلام شود.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده