شریعتمداری: FATF نسخه انقلاب اسلامی نیست-راهبرد معاصر
سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات ۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم

شریعتمداری: FATF نسخه انقلاب اسلامی نیست

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در دوران طاغوت در ایران جولان می‌دادنداما امروز ملت بزرگ ایران دشمنان خود را در شرق فرات با موشک‌های نقطه زن هدف قرار می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 28
کد خبر: ۵۶۷۶

به گزارش راهبردمعاصر ،  حسین شریعتمداری در اجتماع بزرگ «فصل بعثت انقلاب» در مصلای بزرگ دامغان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ما و دلایل دشمنی بی‌پایان آمریکا و ایادی‌اش با ملت ایران این است که چرا ایران اسلامی توانسته نه‌تنها بدون رابطه با آمریکا بلکه در حال دشمنی و تخاصم با نظام سلطه به قدرت تأثیرگذار بین‌المللی و دستاوردهای فراوان علمی و دفاعی دست یابد.

 

وی افزود: دشمن تنها در این صورت دست از دشمنی با ما برمی‌دارد که ما دست از آرمان‌های اصلی انقلابمان برداریم و در یک‌کلام دست از اسلام ناب محمدی برداریم تا شیطان بزرگ آمریکا دست از خوی استکباری خود بکشد.


مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ما همان کشوری هستیم که در دوران طاغوت 40 هزار مستشار آمریکایی در آن جولان می‌دادند اضافه کرد: اما امروز ملت بزرگ ایران دشمنان خود را در شرق فرات و فاصله بیش از 700 کیلومتری با موشک‌های نقطه زن هدف قرار می‌دهد.

 

شریعتمداری با اشاره به علت مخالفت خود با لوایح چهارگانه FATF عنوان کرد: لوایح استعماری مانند FATF به این معناست که ما تمام تراکنش‌های مالی خود را در اختیار دشمن قرار دهیم!

 

وی با بیان اینکه امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم؛ خطاب به موافقان لوایح FATF گفت: آیا کشوری حاضر است در جنگ نظامی، اطلاعات نظامی و دفاعی خود را در اختیار دشمن قرار دهد؟ بنابراین این نسخه‌ها نسخه انقلاب اسلامی نیست.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان با یادآوری اینکه اکنون بعثت دوم را در اسلام پشت سر می‌گذاریم خاطرنشان کرد: دشمن بداند دیگر از تنگه غنیمتی مانند احد شکست نمی‌خوریم.

 

شریعتمداری خطاب به دشمنان ملت بزرگ ایران افزود: دیگر در صفین از قرآن‌های بر نیزه فریب و زخم نمی‌خوریم، دیگر عاشورا با تکرار شهادت حسین زمان تکرار نخواهد شد. دیگر مالک از کنار خیمه معاویه برنمی‌گردد و دیگر علی زمان تنها نخواهد ماند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار