مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مرزهای روسیه بروی دانشجویان خارجی باز شد

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (عضو ستاد مقابله با کرونا) اعلام کرد: به دانشجویان خارجی اجازه داده می شود برای ادامه تحصیل به روسیه سفر کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 30
کد خبر: ۵۶۸۸۹

به گزارش راهبرد معاصر آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (روس پاترب نادزور) در نامه ای به روسای شعبات این سازمان در مناطق روسیه اعلام کرد که دانشجویان خارجی اجازه دارند برای ادامه تحصیل در موسسات آموزش عالی به روسیه سفر کنند. 

بر اساس تغییرات جدید، دانشجویان سال اولی اجازه دارند از اول ماه سپتامبر (سه شنبه هفته آینده) و دانشجویان سال های بالاتر از ۱۵ ماه اکتبر (۲۴ مهر ماه) به مدت حداقل سه ماه به روسیه مسافرت کنند.

 در نامه رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه گفته شده است: به افرادی که قرار است در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در دانشگاه های وابسته به وزارت دفاع روسیه تحصیل کنند و از کشورهایی هستند که با روسیه نظام روادید دارند یا با فهرست اعلام شده از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه از کشورهای بدون روادید با روسیه هستند اجازه داده می شود به این کشور سفر کنند.  

اتباع خارجی که برای تحصیل در دانشگاه های روسیه به این کشور سفر می کنند، باید مدرک پزشکی همراه خود داشته باشند که نشان دهد تست کرونای آنها  حداقل سه روز پیش از سفر منفی بوده است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه به تازگی اعلام کرد که اتباع خارجی پیش از آغاز تحصیل در دانشگاه های روسیه باید ۱۴ روز از زمان ورود به این کشور قرنطینه شوند. 

ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده