آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود

نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال تحصیلی جدید

نحوه به کارگیری بازنشستگان برای تدریس در سال تحصیلی جدید رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نحوه به‌کارگیری بازنشستگان برای امر تدریس را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 01
کد خبر: ۵۷۱۸۷

به گزارش راهبرد معاصر یارمحمد حسین‌بُر رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کرد: پیرو بخشنامه سال 97 در خصوص به‌کارگیری بازنشستگان در امر تدریس حداکثر یک سوم ساعت موظف کارکنان اداری (در سقف عملکرد سال قبل) اعلام می‌دارد که به کارگیری نیروهای مذکور (دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس) در سقف ساعت حق‌التدریس تخصیص یافته به استان و در صورت نیاز واقعی مناطق آموزش و پرورش بلامانع است.

 

در این اطلاعیه آمده است: ضرورت دارد پس از به‌کارگیری نیروهای مذکور، اطلاعات مربوطه تکمیل و حداکثر تا ۱۶ مهر به این مرکز ارسال شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار