اعلام زمان تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس+ جزئیات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

اعلام زمان تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس+ جزئیات

سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات ۱۳ شهریور شروع می‌شود، گفت: نامزد‌های انتخابات مرحله دوم مجلس، ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۳۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سیداسماعیل موسوی گفت: بر اساس تقویم زمانی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌ها از روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه در یازده حوزه انتخابیه شروع و یک هفته ادامه می‌یابد. ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه تبلیغات به پایان می‌رسد.

 

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، تبلیغات نامزد‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود؛ بدین منظور، در هر استان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با حکم استاندار عضو ستاد انتخابات استان شده اند. علاوه بر آن، و به منظور کنترل و نظارت دقیق بر برنامه‌های تبلیغی نامزدها، کمیسیون تبلیغات در استان‌ها با حضور معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، رییس هیات نظارت و مدیرکل صدا و سیمای استان تشکیل شده است.

 

موسوی با اشاره به اینکه عمده فعالیت نامزد‌های انتخابات در فضای مجازی و شبکه‌های استانی خواهد بود اظهار داشت: نامزد‌ها ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت، ولی می‌توانند مرکزی برای رتق و فتق امورات اجرایی و ساماندهی نمایندگان خود در شعب اخذ رای داشته باشند. همچنین بر اساس قانون، نامزد‌ها می‌توانند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از ظرفیت‌هایی که شهرداران و دهیاران در شهر‌ها و روستا‌ها فراهم می‌کنند برای نصب آثار تبلیغی خود استفاده کنند. آثار تبلیغاتی نامزد‌ها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد. ضمناً توزیع اقلام تبلیغاتی که بین مردم دست به دست می‌شود و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می‌گردد ممنوع است و قطعاً جلوگیری خواهد شد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه به برگزاری جلسات هماهنگی با شورای نگهبان و صدا و سیما اشاره کرد و افزود در این دوره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، بجای تجمعات و گردهمایی نامزد‌ها و هوادارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزد‌ها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش نمایند. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است. دستورالعمل ویژه­ای نیز تدوین شد که به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ گردید.

 

موسوی در پایان؛ با اعلام این که در این دوره ۲۲ نفر از نامزد‌های انتخابات برای ورود به مجلس یازدهم رقابت خواهند کرد؛ از نامزد‌ها و هوادارانشان خواست به پروتکل‌های بهداشتی توجه عمیق داشته باشند، با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها همکاری کنند و از هر نوع فعالیتی که موجب تشدید بیماری کرونا و ابتلای مردم می‌شود جداً پرهیز نمایند.
منبع: میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده