پزشکیان: ترامپ هنوز مردم ایران را نشناخته است / ما خواهان جنگ نیستیم بیانیه نمایندگان مجلس درباره مذاکرات با آمریکا: جمهوری اسلامی تنها به توافقی عادلانه و رفع کامل تحریم‌ها رضایت می‌دهد قالیباف: ایران هوشمندانه عمان را به عنوان واسطه مذاکرات انتخاب کرد دیدار مشاور امنیت ملی عراق و قاآنی در بغداد رئیس جمهوری وارد کرمانشاه شد سرلشکر سلامی: عبارات رئیس جمهور آمریکا بر ملت ایران اثر ندارد لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد رهبر معظم انقلاب: ایستادگی در برابر ظالمان علّت دشمنی با ماست سرلشکر باقری: هر ۶ ماه شاهد ارتقاء چشمگیر توان دریایی ایران خواهیم بود سرلشکر سلامی: امروز قدرت ما ده‌ها برابر بیشتر از سال گذشته است/ ایران در مذاکرات، با شکوه ایستاده رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: قدرت ایران آمریکا را به مذاکره واداشته است سردار حاجی‌زاده: ایران امروز قوی‌تر از گذشته است/ تهدید نظامی علیه کشور واقعیت ندارد آیت الله سیستانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی: نگاه ما به حوزه علمیه قم، هیچ تفاوتی با نگاه‌مان به حوزه نجف ندارد سرلشکر باقری: ممکن است دشمنان آغازگر یک درگیری باشند، اما پایان درگیری، زمان و مکان درگیری را ایران مشخص خواهد کرد پزشکیان: ایران و ازبکستان پاره‌های یک پیکرند

رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 27
کد خبر: ۶۰۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) این کمیسیون اظهار داشت:‌ بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود. 

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.

 

فارس

ارسال نظر