رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش-راهبرد معاصر
پزشکیان: مهم‌ترین مولفه توسعه پایدار در کشور افزایش سطح سلامت مردم است اسماعیل شوشتری، وزیر اسبق دادگستری درگذشت واکنش شریعتمداری به انتشار شعری به نام رهبری: غفلت کردیم وزیر علوم: ۱۵۰ دانشجوی تعلیقی را بی سر و صدا برگرداندیم پزشکیان: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم؛ قرار نیست بر آنها تحکم کنیم پزشکیان: با هیچ کشوری خصومت نداریم، اما قطعا زیر بار زور هم نخواهیم رفت جزئیات جدید از دانشجوی زن دانشگاه آزاد که برهنه شده بود | گزارش رئیس دانشگاه؛ با پدرش در تماس هستم + فیلم انتقاد شدید پزشکیان از ژست حقوق بشری آمریکا/ شرم بر شما! انتصاب دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس شورای امور اقوام، ادیان و مذاهب پیشنهادات کمیسیون آموزش برای اصلاح تاثیر قطعی معدل در کنکور رئیس‌جمهور از پارک علم و فناوری زاهدان بازدید کرد برنامه فضایی سپاه تا ۴ سال آینده + توضیحات فرمانده فضایی هوافضای سپاه پزشکیان: علاقمند به توسعه و عمیق روابط‌مان با سوریه هستیم پزشکیان: ایران بر روابط گسترده‌تر و عمیق‌تر با کشور دوست و همسایه قطر تأکید دارد نخست وزیر قطر با پزشکیان دیدار کرد

رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 27
کد خبر: ۶۰۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) این کمیسیون اظهار داشت:‌ بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود. 

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.

 

فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار