حمله راکتی غزه به سرزمین های اشغالی/آژیر خطر صهیونیست ها به صدا درآمد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله راکتی غزه به سرزمین های اشغالی/آژیر خطر صهیونیست ها به صدا درآمد

منابع صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه در پی حمله راکتی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 07
کد خبر: ۶۱۵۲

به گزارش راهبرد معاصر ، منابع صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.

 

بنا بر اعلام منابع صهیونیستی، دو راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور این نوار شلیک شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نظامیان این رژیم مدعی شد که دو راکت شلیک شده از غزه توسط گنبد آهنین رهگیری شده‌اند.

 

در همین حال، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که گنبد آهنین در رهگیری این دو راکت ناکام مانده و راکت‌ها به منطقه‌ای باز در شهرک صهیونیست نشین «اشکول» اصابت کرده‌اند.

 

حمله جنگنده های اشغالگر به غرب خان یونس

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله، منطقه «المیناء الجدید» در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

از سوی دیگر، پنج فلسطینی چهارشنبه شب در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شرق غزه زخمی شدند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده