روحانی خطاب به نمکی: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنج‌شنبه مطرح کنید-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

روحانی خطاب به نمکی: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنج‌شنبه مطرح کنید

حسن روحانی در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 21
کد خبر: ۶۳۸۶۴

به گزارش راهبرد معاصر  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راههای موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

در پی نوشت روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است:

«در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

 دوستان دولت از دکتر نوبخت، دکتر همتی تا  دکتر رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم».

فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار