توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی و اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی و اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و تکمیل پروژه‌های ناتمام و توازن در مناطق محروم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 25
کد خبر: ۶۴۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر حمیدرضا حاجی بابایی  گفت: جلسه بررسی تامین منابع کالاهای اساسی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با حضور قالیباف، زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، عزیزی نماینده کرمانشاه، رضا خواه و نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی، خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی و جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس امروز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مشترک مجلس و دولت، درخصوص منابع این طرح پس از بررسی های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند(و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می ماند.

حاجی بابایی تأکید کرد: منابع تامین کالاهای اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالاهای اساسی بر مبنای  ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴دهک بعدی خواهد بود.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالاهای اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از  مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و  همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاهها بررسی شد، که علاوه بر بند(و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده