قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 01
کد خبر: ۶۵۱۸۰

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز  یکشنبه 11 آبان 99 اعلام شد.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار یکشنبه 11 آبان

بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار است که با رشد ۸۰۰ تومانی به ۲۷,۶۰۰ (بیست و هفت هزار و ششصد ) تومان رسید. طلا و سکه هم امروز گران شدند.
عمده قیمت‌ها امروز در بازار افزایش یافتند و تنها یورو و پوند کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۲۲۸,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۳۴ درصدی داشته است.

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۴.۵۲ درصدی، از ۵۰۸,۶۰۰ (پانصد و هشت هزار و ششصد ) تومان به ۵۳۲,۷۰۰ (پانصد و سی و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۶۰۰ (بیست و هفت هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۸۹ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۳۸ درصدی، از ۳۱,۲۰۰ (سی و یک هزار و دویست ) تومان به ۳۱,۰۸۴ (سی و یک هزار و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۲۹ تومان کاهش، ۳۴,۵۶۸ (سی و چهار هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۴۱ درصدی، از ۷,۶۰۸ (هفت هزار و ششصد و هشت ) تومان به ۷,۶۴۰ (هفت هزار و ششصد و چهل ) تومان رسید.

در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۳۹۳ تومان افزایش، ۳,۷۷۴ (سه هزار و هفتصد و هفتاد و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین دلار کانادا با کاهش ۰.۳۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۰,۰۴۹ (بیست هزار و چهل و نه ) تومان معامله شد.

دلار استرالیا، امروز به ۲۰,۴۴۰ (بیست هزار و چهارصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۰۶ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی به 13,200,000 (سیزده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 3.03 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۷۷ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

هر سکه گرمی، امروز به ۲,۷۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۶۳ درصدی داشته است.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

کاهش نرخ دلار ادامه می‌یابد؟

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه روند کاهشی نرخ دلار ادامه می‌یابد، گفت: اگر منابع ارزی بلوکه شده ایران در کشور‌های عراق، کره‌جنوبی و هند آزاد شود، شرایط بازار ارز تغییر پیدا کرده و احتمالا به سمت ثبات حرکت می‌کند.

 

وی با اشاره به کاهش نرخ ارز در چند روز گذشته اظهار داشت: شاید نتیجه انتخابات آمریکا در کوتاه مدت بر بازار ارز تأثیر بگذارد اما نباید شرایط اقتصادی کشور را به انتخابات آمریکا و وضعیت سیاسی کشور‌های دیگر گره زد، چرا که در این صورت، هیچ عاملیتی برای متغیر‌های داخلی قائل نمی‌شویم.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول


لزوم جلوگیری از فعالیت‌های مخرب در بازار ارز

نماینده مردم نهاوند با اشاره به فعالیت‌های مخرب دشمن در اقتصاد کشور گفت: متأسفانه افرادی در خارج از کشور وجود دارند که به التهابات بازار ارز دامن زده و با انجام معاملات فردایی سعی در افزایش نرخ دلار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از گروه‌ها با هدف افزایش سود به بازار ارز وارد شده و باعث ایجاد قیمت‌های کاذب می‌شوند. اما مردم باید بدانند که سرمایه‌گذاری در این بازار ریسک خاص خود را دارد.

 

شهبازی در پایان با تأکید بر نقش نهاد‌های نظارتی و مسئولان برای ساماندهی بازار ارز گفت: باید با تلاش شبانه روزی در مقابل فعالیت‌های مخرب برخی از دلالان ایستادگی کرد و با برنامه ریزی صحیح، مشکلات مربوط به تأمین کالا‌های اساسی و گرانی غیرطبیعی برخی کالا‌ها را برطرف کرد.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول


کاهش نرخ دلار ادامه می‌یابد

برخی از فعالان بازار ارز معتقد بودند که این افزایش قیمت‌ها ادامه دار خواهد بود؛ البته تأکید آن‌ها صرفاً براساس هیجانات و جو منفی در بازاربود. اما قیمت دلار در دو هفته گذشته از کانال 32 هزار تومان به 27 هزار تومان سقوط کرد و احتمالا با ادامه روند موجود، در روزهای آتی باید شاهد کاهش بیشتر قیمت ارز و طلا باشیم.

 

علاوه بر این، به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی، دلالان و نوسان گیران بازار ارز نگران نتیجه انتخابات آمریکا هستند؛ پیش از این کمال سیدعلی معاون اسبق ارزی بانک مرکزی، آینده بازار ارز را کاهشی توصیف کرده و گفته بود که در صورت برنده شدن هر نامزدی در انتخابات پیش روی آمریکا، احتمال افزایش قیمت ارز پائین و وضعیت بازار ارز کاهشی خواهد بود.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته جاری

نادر بذرافشان درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: روز گذشته قیمت‌ها در بازار طلا با افت چشمگیری همراه شد اما در بازار امروز، این روند متاثر از اخبار سیاسی و اقتصادی و رشد جزیی نرخ ارز تغییر کرده و قیمت طلا و سکه اندکی افزایش یافته است.

 

او ادامه داد: این نوسان قیمت‌ مردم را بلاتکلیف کرده و با وجود اینکه بهای طلا و سکه نسبت به هفته قبل با کاهش قابل توجهی همراه بوده اما همچنان تقاضا برای خرید بسیار پایین است.

 

به گفته بذرافشان، روز گذشته سکه ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومانی هم مشتری نداشت چرا که زمزمه کاهش قیمت‌ها در بازار وجود دارد و مردم منتظر کاهش بیشتر هستند.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار پیش‌بینی کرد: جو بازار طلا کاهشی است و به نظر می‌رسد افت قیمت‌ها ادامه‌‌دار باشد؛ ضمن اینکه حباب سکه نیز نسبت به هفته گذشته حدود ۶۰۰هزار تومان کاهش یاقته و به یک میلیون تومان رسیده است.

 

بذرافشان با تشریح قیمت‌ها در بازار امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳میلیون و ۱۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۲میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز یکشنبه 11 آبان 99 + جدول

 

او افزود: نیم سکه هم در بازار امروز با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۲۲۰هزار تومان است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار