شومر خطاب به ترامپ: به خانه ات بازگرد و دروغگویی درباره انتخابات را متوقف کن!-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شومر خطاب به ترامپ: به خانه ات بازگرد و دروغگویی درباره انتخابات را متوقف کن!

رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا با اشاره به اقدامات ترامپ برای زیرسوال بردن نتایج انتخابات، گفت: به خانه ات بازگرد و هرگونه دروغگویی درباره انتخابات را متوقف کن!
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 08
کد خبر: ۶۵۹۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا با اشاره به انتخاب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ برای نابودی دموکراسی ما تلاش بسیاری انجام داد.

 

وی با بیان اینکه کشور ما در یک بحران غیرمنتظره است، افزود: در حال حاضر ما شاهد بزرگترین بحران اقتصادی از زمان رکود اقتصادی طی ۷۵ سال گذشته هستیم.

 

چاک شومر به مسئله بهداشت این کشور نیز اشاره کرد و گفت: ما شاهد بزرگترین بحران مرتبط با بخش بهداشت از زمان همه گیری آنفولانزای اسپانیایی هستیم.

 

رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا ادامه داد: من به ترامپ می‌گویم شما بازنده شدید.

 

وی خطاب به ترامپ تاکید کرد: شما دیگر هیچ بردی ندارید و باید به خانه خود در فلوریدا بازگردید.

 

چاک شومر ضمن اشاره به اقدامات ترامپ درباره نتایج انتخابات و شکایت وی گفت: هرگونه دروغگویی درباره انتخابات را متوقف کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار