الیوت آبرامز: آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مذاکره خواهد کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

الیوت آبرامز: آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مذاکره خواهد کرد

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شده صرف‌نظر از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور ایالات متحده می‌شود، کشورش با ایران مذاکره خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 12
کد خبر: ۶۶۵۵۷

به گزارش راهبرد معاصر  «الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه با شبکه «بلومبرگ» مدعی شد که کشورش با جمهوری اسلامی ایران مذاکره خواهد کرد.

به نوشته وبگاه این شبکه خبری، آبرامز در این مصاحبه ادعا کرد که دولت آمریکا در دوره «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد.

آبرامز در ادامه، ضمن رد کردن احتمال اقدام نظامی دولت ترامپ علیه ایران مدعی شد که راهبرد اقتصادی سیاست فشار حداکثری، «اهرم فشار عظیمی» را برای رئیس‌جمهور بعدی آمریکا فراهم آورده است.

این مقام آمریکایی در خصوص ایجاد رابطه احتمالی با جمهوری اسلامی ایران نیز مدعی شد: «صرف‌نظر از اینکه چه کسی در سال ۲۰۲۱ رئیس‌جمهور آمریکا باشد، مذاکره‌ای [با ایران] انجام خواهد گرفت».

آبرامز در خصوص امتناع دونالد ترامپ از انتقال قدرت به «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات اظهار‌نظری نکرد.

آبرامز ساعاتی پیش همچنین در مصاحبه با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» در خصوص چگونگی برخورد با پرونده ایران صحبت کرد.

آبرامز مدعی شده بود پس از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ چه رئیس‌جمهور «دونالد ترامپ» باشد یا «جو بایدن» منافع آمریکا با تغییر رئیس‌جمهور یا حزب حاکم در این کشور تغییر نخواهد کرد .

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار