عمران خان:کمک های ایران به پاکستان را هرگز فراموش نمی کنیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عمران خان:کمک های ایران به پاکستان را هرگز فراموش نمی کنیم

نخست وزیر پاکستان با تاکید بر تقویت بیش از پیش روابط میان تهران و اسلام آباد، گفت که ما هرگز کمک های ایران را در زمان های دشوار فراموش نمی کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 15
کد خبر: ۶۷۴۲

به گزارش راهبرد معاصر ، عمران خان روز جمعه طی سخنرانی در جمع حامیان حزب حاکم ' تحریک انصاف ' در شهر 'باجور'، گفت، ایران کشور همسایه ما است و دو کشور از روابط برادرانه ای برخوردار هستند.


وی با اشاره به تماس اخیر خود با دکتر حسن روحانی افزود :جمهوری اسلامی ایران همسایه نزدیک و برادر ما است و روابط میان دو کشور در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد.


نخست وزیر پاکستان اظهار کرد، وی طی تماس اخیر(شنبه گذشته ) با دکتر حسن روحانی گفت که ما پاکستانی ها هرگز همیاری و کمک های ایران را در زمان های دشوار فراموش نمی کنیم.
عمران خان همچنین درخصوص روابط اسلام آباد و دهلی نو گفت ، ما حاضریم به خاطر پیشرفت و رفاه پاکستان با دولت هند مذاکره کنیم.


وی تاکید کرد، پاکستان مخالف جنگ، و خواهان صلح است اما نرمش صلح آمیز پاکستان نباید هرگز ضعف این کشور محسوب شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار