جدول قیمت سکه امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / سکه ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد شرایط فروش نقد و اقساطی وانت نیسان زامیاد اعلام شد قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ شارژ ۱.۵ میلیون تومانی کالابرگ در سه مرحله/ اعتبار خانوار‌ها تا ۵ آذر واریز خواهد شد ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۵ قیمت طلای ۱۸ عیار امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ اعلام شد قیمت طلا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵؛ آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه عقب‌نشینی هم‌زمان دلار و طلا؛ اصلاح قیمت‌ها ادامه دارد؟ سایت ثبت نام کالابرگ ۵۰۰ هزار تومانی اعلام شد؟ راهنمای ورود و ثبت درخواست آخرین قیمت دلار، طلا و سکه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵/ دلار صعودی شد آخرین قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵ + جدول قیمت انواع سوت پیش بینی قیمت طلا و سکه یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول آخرین قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵ / کاهش نرخ طلای ۱۸ عیار و سکه امامی تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا ۲۴ آبان ۱۴۰۵ | جزییات بخشودگی صددرصدی جرایم مالیاتی آخرین مهلت خوداظهاری جاماندگان کالابرگ آبان ۱۴۰۵ + ویدیو

افزایش 25 درصدی حقوق ۱۴۰۰/ حداقل دریافتی ۳.۵ میلیون تومان

افزایش 25 درصدی حقوق ۱۴۰۰/ حداقل دریافتی ۳.۵ میلیون تومان با پیش بینی های صورت گرفته در لایحه بودجه سال آینده با افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان و بازنشسته ها حداقل دریافتی آنها به سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 02
کد خبر: ۶۹۰۱۲

به گزارش راهبرد معاصر آنچه از مدتی قبل در رابطه با تغییرات حقوق کارکنان در سال آینده مطرح بود و در نهایت در لایحه بودجه نیز گنجانده شد از افزایش ۲۵ درصدی حکایت دارد.

در سال جاری، افزایش حقوق کارکنان به طور متوسط ۱۵ درصد بود و طی مصوبه مجلس حداقل پرداختی به کارکنان و بازنشستگان ۲.۸ میلیون تومان تعیین شد.

اما طبق آنچه در بودجه سال آینده پیش بینی شده پس از اعمال افزایش ضریب ریالی حقوق برای گروه های مختلف حقوق بگیر و همچنین افزایش حقوق بازنشسته ها و وظیفه بگیران، مجموع دریافتی به حداقل سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

در رابطه با معافیت مالیاتی حقوق نیز سالانه ۴۸ میلیون تومان تعیین شده که در هر ماه حقوق های چهار میلیون و کمتر معاف خواهند بود اما برای حقوق های بالاتر از چهار میلیون تومان به صورت پلکانی مالیات دریافت خواهد شد.

نرخ مالیات بر کل درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایا و کارانه مازاد بر مبلغ مذکور تا ۱.۵ برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۰ درصد و نسبت به مازاد ۱.۵ برابر تا ۲.۵ برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۵ درصد و نسبت به مازاد ۲.۵ برابر تا چهار برابر آن مشمول مالیات سالانه ۲۰ درصد و نسبت به مازاد چهار برابر مشمول مالیات ۲۵ درصد است.

این در حالی است که برای سال جاری سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در سال ۳۶ میلیون تومان و در ماه سه میلیون و ۶۰۰ تومان تعیین شده که در سال آینده این سقف ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

ایسنا

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار