انتقاد از شیوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

انتقاد از شیوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بسیار باعث تأسف است که لایحه بودجه توسط شخصی غیر از رئیس جمهور، معاون ایشان و حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 03
کد خبر: ۶۹۱۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین خسروی اسفزار بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بهترین منبع، سرمایه و میراث فرهنگی هر جامعه نیروی انسانی آن است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های سقوط دولت‌ها توجه به موضوعات فرعی به جای مسائل اصلی است، بیان‌کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز باید توجه داشته باشیم که مسائل فرعی جای موضوعات اصلی را نگیرد.

خسروی اسفزار ادامه‌داد: در موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی بارها به افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی خراسان‌جنوبی اشاره شده که در جای خود دارای ارزش است ولی در کنار آن باید به نتایج و ثمرات این ثبت آثار توجه داشت.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی بیرجند و خراسان‌جنوبی باید منجر به شناخت بیشتر ایرانیان و جهانیان از این منطقه شود، افزود: باید این سؤال را پاسخ بدهیم که چرا هنوز برخی از مردم سرزمین خود ما برخی از سوغات خراسان‌جنوبی چون عناب را به درستی نمی‌شناسند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نماینده قانون‌گذاری و نظارت است، گفت: با این وجود نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف می‌کنیم.

خسروی اسفزار اظهار کرد: متأسفانه یکی از رویه‌های غلط در کشور ما این است که معمولاً در سال آخر خدمت مسئولان چندان پیگیری امور نیستند و دل به کار نمی‌دهند.

وی بیان‌کرد: دیروز وقتی شنیدم که رئیس جمهور محترم گفتند که طرح اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها به ضرر کشور است، بسیار افسوس خوردم و ای کاش ایشان اگر نکته‌ای داشتند در مجلس حضور یافته و آن را مطرح می‌کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه‌داد: بسیار باعث تأسف است که لایحه بودجه به عنوان مهمترین سند مالی کشور توسط شخصی غیر از رئیس جمهور، معاون ایشان و حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شد.

خسروی اسفزار با اشاره به ضرورت هم‌افزایی همه مسئولان با یکدیگر یادآور شد: متأسفانه گاه دشمنان ما در باطل خود بیش از ما در حق با یکدیگر اتحاد دارند.

 

مهر

کلمات کلیدی: بودجه حسین خسروی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده