استعفای جابری ‌انصاری از سمت خود/ سجادی معاون کنسولی و مجلس وزارت خارجه شد-راهبرد معاصر
ایران: در صورت حمله به لبنان مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است رویترز: آمریکا تاکنون 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داده است بایدن: با یک دیوانه مناظره کردم/ ترامپ دروغ می‌گفت عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16 رایزنی تلفنی باقری و لاوروف درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای ادعای آژانس درباره نصب آبشارهای سانتریفیوژ جدید در فردو درخواست آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه حجاج ایرانی رای دادند گوترش: از عملکرد خود و سازمان ملل رضایت ندارم الهام علی‌اف پارلمان جمهوری آذربایجان را منحل کرد گفت‌وگوی تلفنی باقری و وزیر خارجه عربستان سعودی رسانه اسرائیلی: جنگ با حزب‌الله به این زودی ها آغاز نمی‌شود باقری: کانادای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات ایران را نداد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مداخله‌جویانه نماینده آمریکا درباره انتخابات ایران مشاور بایدن: او کنار نمی‌کشد

استعفای جابری ‌انصاری از سمت خود/ سجادی معاون کنسولی و مجلس وزارت خارجه شد

سخنگوی وزارت امور خارجه از پذیرش استعفای حسین جابری‌ انصاری از معاونت کنسولی و مجلس وزارت خارجه توسط ظریف خبر داد و گفت که سید کاظم سجادی به جای وی عهده دار این معاونت شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 07
کد خبر: ۶۹۶۲۷

به گزارش راهبرد معاصر سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) از پذیرش استعفای حسین جابری‌ انصاری از سمت معاونت کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از سوی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داد و گفت که سید کاظم سجادی به عنوان معاون کنسولی وزارت خارجه منصوب شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر و مثمرثمر جابری انصاری در دوره تصدی، برای سید کاظم سجادی در آغاز مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سید کاظم سجادی پیش از این سفیر ایران در ارمنستان، مدیرکل امور ایرانیان ، مدیرکل اقتصاد مقاومتی و مشاور وزیر امور خارجه بوده است.

حسین جابری‌انصاری فروردین ۱۳۹۸ به جای پناهی آذر عهده دار معاونت کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه شد. او قبل از آن دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی بود.

پس از تغییر ساختار جدید وزارت خارجه در دی ماه سال ۱۳۹۶ و بعد از آنکه معاونت‌های منطقه‌ای حذف شدند جابری انصاری که آن زمان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه بود به عنوان دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی به فعالیت پرداخت. 

جابری‌انصاری سمت‌هایی چون معاونت عربی و آفریقایی وزارت خارجه، نهمین سخنگوی دستگاه دیپلماسی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه، مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه، سفیر ایران در لیبی و همچنین مدیر گروه مطالعات خاورمیانه و خلیج فارس دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و مشاور معاونت عربی و آفریقا را در کارنامه کاری خود دارد.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده