آغاز ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت از امروز+ لینک ثبت نام آزمون وزارت بهداشت-راهبرد معاصر

آغاز ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت از امروز+ لینک ثبت نام آزمون وزارت بهداشت

ثبت نام ۲ آزمون وزارت بهداشت از امروز آغاز می شود.جزئیات ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 26
کد خبر: ۷۱۷۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ آزمون پذیرش دستیاری تخصصی و فوق تخصصی سال 99 در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. بنابر اعلام سایت سنجش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت از امروز 6 دی 99 آغاز می شود. مدت زمان ثبت نام شرکت در آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت یک هفته خواهد بود و درباره تمدید آن هنوز خبری منتشر نشده است. متقاضیان شرکت در آزمون تخصصی دستیاری و آزمون دستیاری فوق تخصصی می توانند از امروز به مدت یک هفته از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند. در ادامه جزئیات بیشتر از روند ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی لینک سایت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی؛ زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و سایر اطلاعات ضروری درباره دو آزمون وزارت بهداشت را برایتان آورده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

 

ثبت نام برای شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز شنبه ۶ دی ماه آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۱۳ دی فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

لینک ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی وزارت بهداشت

 

داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶ دی ماه تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند. همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) همزمان با ثبت نام منتشر می‌شود.

 

متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

 

عدم پذیرش حضوری متقاضیان در روند ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت

 

آزمون وزارت بهداشت

 

همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم تماس با مااقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

 

زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

 

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می‌شود. زمان ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از روز شنبه ۶ دی ماه تا پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ است.

 

بر این اساس ثبت نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده