قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 26
کد خبر: ۷۱۸۶۳

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 اعلام شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار شنبه 6 دی

قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی که آخرین روز معاملات هفته جاری بود، تحت تاثیر خوشبینی سرمایه‌گذاران به کمک‌های کرونایی بیشتر در آمریکا و افت ارزش دلار پس از امضای توافق تجاری پسابریگزیت، با افزایش بسته شد.

 

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در روز جمعه با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۸۷۸ دلار و ۷۷ سنت رسید اما برای کل هفته ۰.۱ درصد کاهش ثبت کرد.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با پنج دلار و ۱۰ سنت معادل ۰.۳ درصد افزایش، در ۱۸۸۳ دلار و ۲۰ سنت بسته شد.

 

پیش از هفته جاری که به دلیل تعطیلات کریسمس کوتاه‌تر و حجم معاملات اندک بود، قیمت طلا در سه هفته گذشته حدود ۱۰۰ دلار معادل شش درصد افزایش داشت. اما هفته جاری بهبود ارزش دلار از پایین‌ترین رکورد دو سال و نیم گذشته مانع صعود قیمت طلا شد.

 

عامل دیگری که رشد قیمت طلا را محدود کرد، تهدید دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا برای عدم امضای لایحه کمک مالی کرونایی ۹۰۰ میلیارد دلاری و بسته تامین مالی دولت فدرال به ارزش ۱.۴ تریلیون دلار بود.

 

جفری سیکا، موسسه شرکت “سِرکل اسکوارد آلترنیتیو اینوستمنتس” اظهار کرد: اگرچه مذاکرات کمک مالی کرونایی با پسرفت‌هایی روبرو شد اما احتمال این که این تدابیر بزودی در مقطعی تصویب شوند، بالاست و این موضوع از قیمت طلا پشتیبانی می‌کند. با این حال یکی از دلایلی که باعث شد افزایش قیمت بالاتری نبینیم، وجود نوسان قابل توجه در معاملات و روند صعودی بازارهای سهام بود.

 

سرمایه‌گذاران گزارش‌ها پیرامون تلاش قانون‌گذاران آمریکایی برای تغییر کمک مالی کرونایی و بسته هزینه دولت به ارزش ۲.۳ تریلیون دلار را نادیده گرفتند.

 

طلا که از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون حدود ۲۴ درصد رشد قیمت داشته، از تدابیر محرک مالی گسترده که انتظارات تورمی را بالا برد، پشتیبانی شده است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 + جدول

به گفته جیم ویکاف، تحلیلگر ارشد کیتکو متالز، عامل حمایتی برای بازار طلا، ضعیف بودن شاخص دلار آمریکا در چند روز معامله گذشته بوده است.

 

بر اساس گزارش رویترز، توافق تجاری پسابریگزیت میان انگلیس و اتحادیه اروپا مانع صعود دلار شد و جذابیت طلا را برای خریداران غیرآمریکایی افزایش داد. در این بین، نگرانی‌ها نسبت به شیوع ویروس جهش یافته ویروس کرونا باعث تشدید محدودیت‌ها در انگلیس شده و نگرانی‌ها نسبت به احیای اقتصادی پساکرونا را برانگیخت.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری با یک درصد افزایش، در ۲۵ دلار و ۷۹ سنت ایستاد. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۷ درصد افزایش، به ۱۰۲۲ دلار و هشت سنت رسید. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، در ۲۳۴۱ دلار و ۲۰ سنت معامله شد.

 

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه 6 دی ساعت 19، با 149 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 25،713 تومان‌ معامله شد.

 

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 25 هزار و 710 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 24 هزار و 710 تومان خریداری می‌کنند.

 

قیمت یورو در بازار آزاد امروز شنبه 6 دی ساعت 19، با 261 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 31،296 تومان معامله شد.

 

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

 

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 31 هزار و 300 تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 30 هزار و 300 تومان است.

 

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و 397 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید یازده میلیون و 876 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 6 دی 99 + جدول

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 140 هزار و 900 تومان قیمت دارد.

 

نیم‌سکه، 6 میلیون و 300 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 4 میلیون و 250 هزار تومان و دو میلیون و 350 هزار تومان است.

 

 

کلمات کلیدی: طلا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار